Giovanni Rana ponovo na TV ekranima – ukus Italije koji se ne zaboravlja

Brend Giovanni Rana, poznat po vrhunskoj svežoj pasti, ponovo je bio prisutan na malim ekranima kroz novu TV kampanju koja je donela dašak Italije u domaće kuhinje. U fokusu su bili omiljeni proizvodi: Ravioli sa rikotom i spanaćem, Ravioli sa četiri vrste sira, Ravioli pomodoro & mocarela i neizostavne njoke.

Kampanja je osmišljena da na jednostavan, ukusan način približi prepoznatljiv kvalitet Giovanni Rana proizvoda potrošačima u Srbiji – bilo da je reč o brzom ručku ili večeri koja miriše na domaću kuhinju sa italijanskim pečatom.

Kao dugogodišnji distributer brenda Giovanni Rana na našem tržištu, realizovali smo kompletnu kampanju – od kreativnog koncepta do emitovanja na vodećim televizijama. Rezultat je vizuelno topla i ukusom bogata priča koja slavi jednostavnost, tradiciju i vrhunske sastojke.

Podeli ovo:

Facebook
LinkedIn
WhatsApp
Email
Pročitaj još

Brend Joya, omiljen među ljubiteljima biljnih napitaka, nedavno se pojavio u novoj TV kampanji koja je donela osveženje na male...

Naša saradnja obuhvata logističke i distributivne usluge koje će osigurati efikasan plasman i široku dostupnost Froneri proizvoda na domaćem tržištu....

Ove godine slavimo veliki jubilej – 30 godina postojanja. Za nas, to nije samo broj, već priča o jednoj ideji,...