Joya TV Kampanja – Silbo marketing tim iza još jedne uspešne kampanje

Brend Joya, omiljen među ljubiteljima biljnih napitaka, nedavno se pojavio u novoj TV kampanji koja je donela osveženje na male ekrane. Fokus je bio na tri popularna ukusa – Soya, Almond i Vanilla – koji su domaćim potrošačima predstavljeni kao ukusne i praktične alternative u svakodnevnoj ishrani.

Kampanja je realizovana kroz blisku saradnju sa Joyom, a posebna pažnja posvećena je tome da se prepoznatljiv ukus i kvalitet brenda približe još većem broju ljudi. Bilo da se piju uz doručak, koriste u kafi ili kao sastojak u omiljenim receptima, ovi napici su se pokazali kao odličan saveznik modernog, zdravijeg načina života.

Iza cele priče stoji naš marketing tim – od ideje, kreativnog koncepta, do realizacije i emitovanja na vodećim TV kanalima.

Rezultat? Kampanja koja je na pravi način predstavila Joya proizvode i još jednom potvrdila snagu partnerstva koje gradimo godinama.

Podeli ovo:

Facebook
LinkedIn
WhatsApp
Email
Pročitaj još

Brend Giovanni Rana, poznat po vrhunskoj svežoj pasti, ponovo je bio prisutan na malim ekranima kroz novu TV kampanju koja...

Naša saradnja obuhvata logističke i distributivne usluge koje će osigurati efikasan plasman i široku dostupnost Froneri proizvoda na domaćem tržištu....

Ove godine slavimo veliki jubilej – 30 godina postojanja. Za nas, to nije samo broj, već priča o jednoj ideji,...