Giovanni Rana ponovo na TV ekranima – ukus Italije koji se ne zaboravlja

Brend Giovanni Rana, poznat po vrhunskoj svežoj pasti, ponovo je bio prisutan na malim ekranima kroz novu TV kampanju koja je donela dašak Italije u domaće kuhinje. U fokusu su bili omiljeni proizvodi: Ravioli sa rikotom i spanaćem, Ravioli sa četiri vrste sira, Ravioli pomodoro & mocarela i neizostavne njoke.

Kampanja je osmišljena da na jednostavan, ukusan način približi prepoznatljiv kvalitet Giovanni Rana proizvoda potrošačima u Srbiji – bilo da je reč o brzom ručku ili večeri koja miriše na domaću kuhinju sa italijanskim pečatom.

Kao dugogodišnji distributer brenda Giovanni Rana na našem tržištu, realizovali smo kompletnu kampanju – od kreativnog koncepta do emitovanja na vodećim televizijama. Rezultat je vizuelno topla i ukusom bogata priča koja slavi jednostavnost, tradiciju i vrhunske sastojke.

Podeli ovo:

Facebook
LinkedIn
WhatsApp
Email
Pročitaj još

Cipiripi, omiljeni brend među najmlađima, ove jeseni donosi osveženje u svoju ponudu sa novim Cipiripi Fruti Squeeze dessertom od jagode!...

AiA AeQuilibrium je premium linija proizvoda italijanske kompanije AiA – Jednog od najpoznatijih i najpouzdanijih prehrambenih brendova u Italiji, sa...

Brend Joya, omiljen među ljubiteljima biljnih napitaka, nedavno se pojavio u novoj TV kampanji koja je donela osveženje na male...