Cipiripi Fruti dessert od jagode – Novi ukus i nova TV kampanja

Cipiripi, omiljeni brend među najmlađima, ove jeseni donosi osveženje u svoju ponudu sa novim Cipiripi Fruti Squeeze dessertom od jagode!

Nakon uspešnih lansiranja omiljenih Choco i Vanilla Squeeze proizvoda, novi voćni desert predstavlja prvi proizvod voćne kategorije unutar brenda Cipiripi.

Odvrneš, stisneš, uživaš!
Novi ukus Cipiripi Squeeze proizvoda
Cipiripi Fruti Squeeze dessert od jagode
Ovaj jedinstven dessert sadrži čak 70% mleka i predstavlja bogat izvod kalcijuma, vitamina D i B6. Što ga čini ne samo ukusnim, već i hranljivim izborom za najmlađe.

Marketing tim je sa posebnom pažnjom osmislio novu TV kampanju, kako bi što širem krugu potrošača predstavio ovaj ukus i kvalitet koji je zaštitni znak Cipiripija.

Kampanjom potvrđujemo da Cipiripi ostaje veran svom nasleđu! Uz kontinuiran razvoj i praćenje savremenih trendova, nastoji da odgovori na potrebe i očekivanja svoje najmlađe publike.

Podeli ovo:

Facebook
LinkedIn
WhatsApp
Email
Pročitaj još

AiA AeQuilibrium je premium linija proizvoda italijanske kompanije AiA – Jednog od najpoznatijih i najpouzdanijih prehrambenih brendova u Italiji, sa...

Brend Joya, omiljen među ljubiteljima biljnih napitaka, nedavno se pojavio u novoj TV kampanji koja je donela osveženje na male...

Brend Giovanni Rana, poznat po vrhunskoj svežoj pasti, ponovo je bio prisutan na malim ekranima kroz novu TV kampanju koja...