- O nama
- Proizvodi
-
Brendovi
- Adria D'oro
- AIA
- Alpenhain
- Alves de Sousa
- BB klekovača
- BMI
- Boiron
- Borgo Molino
- Caffarel
- Caffe Carraro
- Callebaut
- Caputo
- Campina
- Ciao
- Cipiripi
- Crea
- Coati
- Čokolend
- Capannelle
- Haagen-Dazs
- HOPLA
- Hofmeister
- Corte Buona
- Dira
- Dali Trade
- Debic
- De Nigris
- Ennstaler
- Farchioni
- Ferdinand
- Fine and Deli
- Frico
- Furore
- Violife
- Fontoliva
- Felsina
- Gavrilović
- Giovanni Rana
- Griesson
- Granoro il Primo
- IVV
- Joya
- Kaserei Champignon
- Mingle
- Landessa
- Linco
- Mate
- Masciarelli
- Mlekovita
- Mastri Birrai Umbri
- Mautner Markhof
- Montorsi
- Neuburger
- Muller
- NOY NOY
- Paraćinka
- Picnic
- Pelzmann
- Pucci
- Rivetto
- Rooty's
- Sapori Antichi
- Sandrone
- Schlumberger
- Sorger
- St. Nicolaus
- Sudmilch
- Tasca D'Almerita
- Trevalli
- Vandermoortele
- Viotros
- Vrhovi Zlatibora
- Woerle
- Zemono
- Zanetti
- Zvečevo
- Prodaja
- Logistika
- HoReCa
- Marketing i PR
- Karijera
- Kontakt
Edukacija
Edukacija, lični i kolektivni razvoj, sticanje opštih i specijalizovanih veština i znanja, građenje i unapređenje timskog duha i korporativnih vrednosti, stalan trening i stvaranje dobrih navika su termini koji za nas predstavljaju strukturalna sredstva kojima unapređujemo sebe i naš poslovni sistem — permanentno.
Forme ove strukture su razne. Od internih i eksternih obuka, preko predavanja i kurseva, sajmova i manifestacija. U pitanju su aktivnosti koje traže svakodnevnu energiju za učenje, prihvatanje i primenu, uz stalno ponavljanje.
I upravo je ovakav pogled na znanje i progres ono što nas svakog dana dovodi sve bliže našoj korporativnoj izvrsnosti. Jer, “ono smo što stalno radimo; izvrsnost, stoga, nije delo već navika.” (Aristotel).