Srpski Engleski
0.00
Vi se nalazite ovde > Naslovna  >  Prodaja  >  Podrška

Podrška

Sektor prodaje pruža i kompletnu podršku celokupnom spektru prodajne mreže kroz visoku frekventnost komunikacije i terenskog servisiranja sa ciljem da naši brendovi uvek budu plasirani na pravom mestu, u pravom trenutku, na pravi način.

Komunikacija sa prodajnim kanalom pretpostavlja svakodnevnu razmenu svih informacija koje nam mogu pomoći da unapredimo plasman i distribuciju artikala, koje mogu doprineti poboljšanju međusobnih poslovnih procesa, i koje čine skup svih povratnih informacija o stanju tržišta.

Terensko servisiranje se vrši kroz visoku frekvenciju obilazaka maloprodajnog kanala koje obuhvata sve aktivnosti vezane za redovno snabdevanje najsvežijim artiklima (isporuka robe se obezbeđuje i garantuje u roku od 12 do 48 sati od kreiranja trebovanja) i upečatljivu istaknutost bredova. Ovime brinemo da naši brendovi budu na raspolaganju potrošačima na beskompromisno najkvalitetniji način.

Praćenje efikasnosti naše podrške maloprodajnom kanalu, kao i planiranje, kontrola i izveštavanje, vrše se primenom najsavremenijih IT rešenja (ERP, Mobile Ordering).

Ono što dodatno krasi naš sektor prodaje jesu ljudi koji prolaze kroz kvalitetnu asortimansku i trade obuku, stiču odlične veštine komunikacije u rešavanju izazovnih situacija i poseduju odgovornost, pouzdanost, upornost, motivaciju i ljubav prema poslu kojim se bave. Skup njihovih karaktera predstavlja kamen temeljac u gradnji SILBO odnosa sa maloprodajnom mrežom.