- O nama
- Proizvodi
-
Brendovi
- Adria D'oro
- AIA
- Alpenhain
- Alves de Sousa
- BB klekovača
- BMI
- Boiron
- Borgo Molino
- Caffarel
- Caffe Carraro
- Callebaut
- Caputo
- Campina
- Ciao
- Cipiripi
- Crea
- Coati
- Čokolend
- Capannelle
- Haagen-Dazs
- HOPLA
- Hofmeister
- Corte Buona
- Dira
- Dali Trade
- Debic
- De Nigris
- Ennstaler
- Farchioni
- Ferdinand
- Fine and Deli
- Frico
- Furore
- Violife
- Fontoliva
- Felsina
- Gavrilović
- Giovanni Rana
- Griesson
- Granoro il Primo
- IVV
- Joya
- Kaserei Champignon
- Mingle
- Landessa
- Linco
- Mate
- Masciarelli
- Mlekovita
- Mastri Birrai Umbri
- Mautner Markhof
- Montorsi
- Neuburger
- Muller
- NOY NOY
- Paraćinka
- Picnic
- Pelzmann
- Pucci
- Rivetto
- Rooty's
- Sapori Antichi
- Sandrone
- Schlumberger
- Sorger
- St. Nicolaus
- Sudmilch
- Tasca D'Almerita
- Trevalli
- Vandermoortele
- Viotros
- Vrhovi Zlatibora
- Woerle
- Zemono
- Zanetti
- Zvečevo
- Prodaja
- Logistika
- HoReCa
- Marketing i PR
- Karijera
- Kontakt
Prodaja
SILBO na tržište Srbije donosi više od sedamdeset svetskih brendova s impozantnim asortimanom od preko 1.500 artikala. O tome da svaki od ovih proizvoda zadovolji naše potrošače, u preko 9.000 maloprodajnih objekata na teritoriji cele Srbije, svakodnevno brine preko 100 zaposlenih u našem sektoru prodaje.
SILBO brendovi se distribuiraju iz centralnog magacina preko mreže cross-docking platformi do svih prodajnih kanala koji se sastoje od velikih modernih objekata (Key Accounts), preko manjih i specijalizovanih modernih objekata (Local Key Accounts), do tradicionalnih trgovina (TT kanal) i HoReCa objekata. Na ovaj način obezbeđujemo da naši proizvodi budu na raspolaganju svim našim sugrađanima, ne zapostavljajući nikoga.
Naš široki portfolio obuhvata svetske brendove, kao i našu robnu marku Silbo Good Food.
Najčešće zastupljeni artikli pripadaju food segmentu u tri različita temperaturna režima — frozen (do -22°C), fresh (0-4°C) i ambient (10-22°C) — odnosno različitim grupama proizvoda iz prehrambene industrije: od mleka i mlečnih proizvoda, različitih sireva, mesne prerade i konditora, do artikala koji pripadaju grupi zdrave hrane, osnovnih životnih namirnica i pića. Kategorija fresh segmenta najviše karakteriše naš rad i u tom segmentu smo na tržištu neprikosnoveni.
Svojim podrazumevanim pristupom, uobličenim kroz odgovornost, pouzdanost, stabilnost, upornost, standardizaciju, inovacije i najsavremenije tehnologije, sektor prodaje već godinama uspostavlja dominantnu prepoznatljivost naše kompanije i kroz podršku maloprodajnim objektima i trade marketing aktivnosti. Kaskadna organizacija sektora je bazirana tako da ponudi modularnost i fleksibilnost u servisiranju svakodnevnih prodajnih aktivnosti.